GOOD HEMP NUTRITION - 7 denní kúra

Zpět k přehledu diet GOOD

GOOD Hemp – jídelníček pro „masožravce“

Váš cíl

Snížení váhy a zeštíhlení Navození celkové pohody Cvičení a trénink
ico-vaha ico-pohoda ico-trening

Jak funguje

Zvyšte přísun bílkovin (konopné proteinové koktejly, semínka Hemp Seed a libové zdroje bílkovin) – Protein dobře naladí vaše tělo. Dobře naladěné tělo spálí více kalorií.
Snižte přísun sacharidů (obzvláště bílých sacharidů, jako jsou těstoviny, bílý chléb nebo brambory).
Jezte alespoň 5 krát denně v pravidelných intervalech.
Užívejte mezi jídly proteinový koktejl GOOD Hemp, po němž se budete cítit zasyceni, a zvýšíte tím přísun proteinů.
Aby jste dosáhli rychlejšího výsledku, cvičte alespoň 3 krát týdně.

Dietní plán

snídaně svačina oběd svačina večeře svačina
pondělí Ovesná kaše s GOOD Hemp Protein GOOD Hemp koktejl Kuře na grilu s hnědou rýží a semínka Hemp Seeds GOOD Hemp koktejl Steak z tuňáka na grilu a salát s Feta sýrem GOOD Hemp koktejl
úterý Ovesná kaše s GOOD Hemp Protein GOOD Hemp koktejl Losos na grilu a zelené fazolky GOOD Hemp koktejl Pečené kuře a semínka Hemp Seeds GOOD Hemp koktejl
středa Müsli s GOOD Hemp Protein GOOD Hemp koktejl Wrap s kuřecím salátem GOOD Hemp koktejl Grilovaný losos a zelená zelenina GOOD Hemp koktejl
čtvrtek Hemp koktejl Hemp tyčinka Tuňák a sladká brambora GOOD Hemp koktejl Salát Nicoise se semínky GOOD Hemp Seeds GOOD Hemp koktejl
pátek Ovesná kaše s GOOD Hemp Protein GOOD Hemp koktejl Španělská omeleta s fazolemi GOOD Hemp koktejl Grilované kuře s opékanou zeleninou (bez brambor) GOOD Hemp koktejl
sobota Müsli s GOOD Hemp Protein GOOD Hemp koktejl Wrap s vajíčkovým salátem GOOD Hemp koktejl Opékané krevety GOOD Hemp koktejl
neděle Müsli s GOOD Hemp Protein GOOD Hemp koktejl Kuře s bramborem a semínka GOOD Hemp Seeds Hemp koktejl Grilovaný losos a zelená zelenina GOOD Hemp koktejl

GOOD HEMP výrobky pro tuto dietu

 GOOD GYM Shake 1kg GOOD Hemp Protein Natural/RAW 2.5kg GOOD OIL hempoilOriginal 500ml  good-hemp-seeds

Co dělat Čeho se vyvarovat
  • Pokuste se přidat konopí do čehokoliv ve vašem jídelníčku.
  • Pijte hodně vody.
  • Veškeré jídlo si připravujte předem.
  • Mějte vždy po ruce váš koktejl, který vás zasytí.
  • Hodně cvičte.
  • Nevynechávejte jídlo.
  • Nepoužívejte cukr!
  • Nepijte moc alkoholu, je v něm hodně kalorií.
  • Nekonzumujte těžká jídla.
  • Nedávejte si rafinované sacharidy (bílé pečivo, rýži, buchty)!
  • Nehladovte!