GOOD HEMP NUTRITION - JE TO GOOD

Ambasadoři

  • Ambasador Mark Hughes – osobní trenér a fitness model
  • Ambasador Nicola Joyce – naturální kulturistka
  • Ambasador Liam Cooper – King – mezinárodní hráč ragby

Mark Hughes – osobní trenér a fitness model

Mark Hughes

Pár slov o vás

Během posledních pěti let pracuji jako osobní trenér, fitness model, poradce v oblasti sportovní výživy a jako kouč. Doposud jsem měl několik špičkových klientů, se kterými jsme dosáhli značných úspěchů. Nyní jsem se spíš začal zaměřovat na koučování v oblasti zdraví, spokojenosti a výkonu, což jsou vlastně moje tři životní vášně. Dodržuji vegetariánský jídelníček, ve kterém je pouze jeden živočišný produkt: vejce. Tím jsem poslední dobou opravdu posedlý. Pokud bych měl charakterizovat, jaký je můj životní smysl – být co nejlepším člověkem.

Inspirace

Jaký je váš současný cíl?

Můj cíl je:

  • Rozjet nový online obchod, který se bude zabývat produkty pro zajištění zdraví, spokojenosti a dobrého výkonu.
  • Dostat se na vysokou školu Claremont Graduate University, abych si mohl udělat doktorát v oblasti „pozitivní vývojové psychologie“.

Na jaké vaše úspěchy jste nejvíc hrdý?

Jsou to úspěchy dva. První je to, že jsem se úplně přeorientoval z normálního „masožravce“ na absolutního vegetariána. Ten druhý je, že jsem vyšplhal na vrchol hory Mount Toubkal v Maroku, i když trpím výškovou nemocí.

Učení
Z čeho se skládá váš trénink?

V současné době skoro každý den jezdím na kole, v posilovně zvedám závaží, převážně jsou to silová cvičení 2-4 krát týdně. V novém roce chci začít cvičit KungFu.

Jaký je váš typický jídelníček?

Snídaně – omeleta.

Svačina – „smoothie“ nápoj (mražené ovoce, konopné mléko, proteinový koktejl Gym Shake a mandlové máslo).

Oběd – dušená zelenina, mixované fazole a semena (zeleninu, konopná semínka, dýňová semena, mixované fazole a koření dusím asi 30 minut). Dám na talíř a poliji chilli olivovým olejem.

Svačina – 150g mandlí

Večeře – palačinka s konopným proteinem (60g konopného prášku, 50g bezlepkové mouky, smíchám s 300ml konopného mléka a 2 vejci, udělám těsto, které pak smažím na konopném oleji jako palačinku.)

Jak byste motivoval někoho, aby se dostal do kondice, zlepšil si své zdraví a aktivní přístup k životu? Jakou radu byste jí/jemu dal?

Nejdříve bych se jich zeptal, jaké mají vůbec v životě cíle a ty bych se potom snažil propojit s přístupem ke zdravému způsobu života. Určitě bych jim poradil, jak si sestavit zdravý jídelníček a jak se více fyzicky hýbat.

Proč zrovna konopí?

Konopí používám z několika důvodů:

  • V současné době je to ten nejlepší rostlinný protein pro stavbu svalů a je to komplexní protein.
  • Je lehce stravitelný, takže pro tělo nepředstavuje žádnou zátěž.
  • Je to protein, který je přátelský k životnímu prostředí. Při jeho výrobě se nepoužívají žádné pesticidy a ani lísteček rostliny nepřijde na zmar. Také zlepšuje kvalitu půdy. Z tohoto důvodu konopným produktům velice fandím.
  • Obsah Omega 3 v konopí je vysoký, což je pro mě velice důležité, protože jako vegetarián nejím ryby.
  • Neobsahuje lepek.
  • Je to ultimativní výrobek pro zdraví.

Oblíbený konopný protein Good Hemp

GOOD GYM Shake 1kg

GOOD GYM SHAKE – koktejl

Co vám to přineslo pro váš trénink/život…

Znamená to, že v mém jídelníčku je dostatek bílkovin, které potřebuji při tréninku a navíc mám pocit, že něco dělám pro své zdraví i pro životní prostředí.


Otázky na tělo

Jakou písničku si pouštíte při tréninku nejraději na vaší mp3?

„Club bed to Death“ od Roba Dougana

Na jakém jídle ujíždíte?

Na konopných palačinkách s javorovým sirupem nebo s jahodovým džemem 😀

Nicola Joyce – naturální kulturistka

Nicola Joyce

Inspirace

Jaký je váš současný cíl?

Umístit se v soutěži NPA (Natural Physique Association) v britském finále, které bude 23. října.

Na jaký úspěch jste nejvíc hrdá?

Je to tak padesát na padesát, za prvé to je přeplavání lamanšského průlivu (přeplavala jsem ho už dvakrát, ale řekla bych, že když jsem ho přeplavala poprvé, byla jsem na sebe teda fakt hrdá) a za druhé, když jsem vyhrála svoji první soutěž v kulturistice v roce 2011. Oba dva úspěchy – i když měly jiné podmínky – byly opravdu velmi náročné jak fyzicky, tak i po mentální stránce.

 

Jak cvičíte?

Zvedám těžké závaží, cvičím nízké intenzivní kardio – chůze a HIIT (vysoce intenzivní intervalový trénink) – běhání delších tratí, běhání do kopce a plyometrické cvičení.

Z čeho se skládá váš běžný jídelníček?

To záleží na tom, jak moc blízko mám před soutěží, ale normálně zařazuji proteiny do každého jídla (maso, ryby, vejce nebo samozřejmě konopný proteinový prášek GOOD!) a hodně zeleniny (co nejvíc různých druhů). Většinu sacharidů získávám ze zeleniny a z ovoce, ale také mám ráda sladké brambory, normální brambory a oves. Dávám si je před tréninkem a po něm (to je moje tělo nejvíce potřebuje). Snažím se, abych měla dostatek dobrých tuků, včetně omega.

Jak byste někoho motivovala, aby si zlepšil kondici a žil zdravěji a jaké rady byste ji/jemu dala?

Pro každého se najde nějaké vhodné cvičení, ale člověk to nesmí hned brát vážně a hlásit se rovnou do soutěže. I když jste na sport zrovna nikdy nebyli, vsadím se, že si určitě najdete něco, co vás bude bavit, stačí se na to podívat trošku jinak. Neznamená to přece, že se budete muset potit v tělocvičně, běhat nebo se zapojit do nějakého týmového sportu. Úplně stačí, když budete pravidelně chodit ven se psem, zajezdíte si na kole s dětmi, vydáte se na procházky do nádherné přírody, půjdete si zatancovat nebo cokoliv jiného, co se vám prostě líbí a co máte rádi. Cvičení vás opravdu musí bavit, musíte se na něj těšit, jinak to je na nic!

Také bych ráda zdůraznila, že to jsou činnosti, které podnikáte mimo „oficiální cvičební čas“ a to je to nejlepší, když chcete být absolutně v dobré kondici a zdráv. Nemusíte se vůbec potit v tělocvičně, mnohem lepší je chodit co nejvíc na procházky, dělat na zahrádce a strávit víkend někde v přírodě. Je to mnohem lepší, než se dřít 30 minut v posilovně a pak strávit zbytek dne doma na gauči s pocitem, že to máte za sebou. Zařaďte si do svého denního programu co nejvíce aktivních činností a udělejte si z toho svůj životní styl.

 

Konopí

Proč zrovna konopí?

Líbí se mi, že je konopí šetrné k trávicímu systému a má skvělý výživný profil, včetně toho, že obsahuje zdravé tuky. Nejen že doplním zásoby proteinu, které jako kulturistka nutně potřebuji, ale cítím se po něm opravdu lépe.

Jaký je váš oblíbený výrobek GOOD Hemp?

Oblíbené mám dva, je to čokoládový koktejl Gym Shake (přidávám si do něho hodně ledu – to miluji a také ho používám na pečení) a ten druhý je Fit Shake (je opravdu osvěžující a hrozně ráda si ho přidávám do zeleného čaje).

 

Jaký vliv má na váš trénink a na běžný život?

Když mám tak účinný, rychlý a na přípravu pohodlný zdroj proteinu, je mnohem snadnější popadnout něco k jídlu a běžet a přitom vím, že mám vždy kvalitní výživu po tréninku.

Otázky na tělo

Jakou písničku si při tréninku nejraději pouštíte na své mp3?

„Push It“, od Salt n Pepa. Trapný, že!

Na jakém jídle ujíždíte?

Tak to byste se snad neměli ptát kulturistky, která má dodržovat přísnou dietu! Moje odpověď by byla asi každou hodinu jiná, ale zrovna teď je to mexické jídlo. Nebo pizza. Anebo velký koláč s burákovým máslem. Nebo …(radši toho hned necháme!)

Liam Cooper-King – mezinárodní hráč ragby

Liam Cooper-King

Pár řádků o vás

Je mi 21 let a hraji ragby za Barbados. V současné době studuji psychologii a snažím se rozdělit si svůj čas rovnoměrně mezi sport a školu. Teď trénuji s klubem „Barbados Rugby Sevens“, najdete nás na Twitteru: www.twitter.com/BarbadosSevens a můj osobní účet je: www.twitter.com/LiamCooperKing.

Jaký je váš současný cíl?

Mým krátkodobým cílem je teď kvalifikace na světový pohár v ragby, který bude v Kanadě v srpnu 2012. Mým dlouhodobým cílem je účastnit se turnaje ragby v Glasgow 2014.

Liam Cooper-King

 

Na jaký svůj úspěch jste nejvíc hrdý?

Nejvíc hrdý jsem byl na to, když jsem dostal v 17 letech svůj první mezinárodní pohár v kvalifikačním zápase ragby na světovém poháru 2011.


Jak trénujete?

Můj tréninkový týden záleží na tom, jestli mám o víkendu zápas, to pak cvičím následovně:

Týden před zápasem:

Pondělí: sprint

Úterý: posiluji s činkami (silová cvičení)

Středa: anaerobní/vytrvalostní cvičení

Čtvrtek: posiluji s činkami (silová cvičení)

Pátek: rekondiční cvičení, např. plavání, ledová koupel, protahovací cviky

Sobota: zápas

Neděle: rekondiční cvičení, např. plavání, ledová koupel, protahovací cviky

Běžný týden, kdy nemám o víkendu zápas:

Pondělí ráno: rychlostní cvičení

Odpoledne: posilování horní části těla

Úterý: posilování spodní části těla

Středa: anaerobní/vytrvalostní cvičení

Čtvrtek: posilování horní části těla

Pátek ráno: rychlostní cvičení

Odpoledne: posilování spodní části těla

Sobota: rekondiční cvičení, např. plavání, ledová koupel, protahovací cviky

Neděle: rekondiční cvičení, např. plavání, ledová koupel, protahovací cviky

Jaký je váš typický jídelníček?

Jím hodně proteinů, hodně zdravých tuků a málo sacharidů, když už si je dám, tak po cvičení. I když jím maso, snažím se konzumovat hlavně etické zdroje jako je divoká zvěř nebo maso z dobytka, které se pase na pastvinách, ty mají lepší poměr zdravých esenciálních mastných kyselin.

Po probuzení: BCAA´s + zelený čaj

Ráno cvičení

Po cvičení: GOOD Muscle Shake, kreatin, 2 banány, 2 satsumy a bio jablko

snídaně: 4 míchaná vejce, špenát a hrst míchaných ořechů

oběd: 2 filety z lososa půl talíře zelených fazolek, nebo tuňák, salát/špenát, okurek, rajče polité olivovým olejem a konopným olejem GOOD OIL

odpolední svačina:Good Hemp Protein a multivitamin

před tréninkem:před-tréninkový nápoj a zelený čaj

Trénink

GOOD MUSCLE Shake 1kg

Po tréninku: syrovátkový protein, kreatin (koktejl GOOD Muscle Shake s kreatinem), 2 banány, satsuma a bio jablko

večeře: zvěřina/ hovězí steak z dobytka, který se pase v přírodě na pasece, míchaná vejce s trochou oleje GOOD OIL

před spaním:GOOD Hemp Protein plus zinek, magnezium a vitamín C.

Jak byste někoho motivoval, aby si zlepšil kondici a zdraví a jakou radu byste ji/jemu dal?

Nejdůležitější jsou takové ty maličkosti, jako je chůze nebo jízda na kole, místo jízdy autem. Jděte radši po schodech, než abyste se vozili výtahem. Zařaďte si cvičení do běžného programu, nedělejte z toho nutnost, hodně záleží na tom, jak se na cvičení díváte. Začít cvičit pravidelně je celkem těžké, ale jak si na to zvyknete, bude vše mnohem snadnější.

Proč konopí?

Konopí je skvělým zdrojem Omega 3, obsahuje pomalu stravitelný protein a nejdůležitější je, že je založen na přírodní bázi.

Oblíbený protein Good Hemp?

GOOD Hemp Protein Natural/RAW 500g

To je těžké si vybrat, ale perfektní je třeba olej GOOD OIL, je to vynikají způsob, jak zvýšit příjem Omega 3, aniž byste do sebe museli lít páchnoucí rybí oleje. Navíc, protein GOOD Hemp je vynikajícím zdrojem proteinu, který se tráví pomalu a je bez zátěže mléčných zdrojů, jako např. kasein.

Jaký to má vliv na vaše cvičení/život…

Největší rozdíl vidím v tom, že mě tak nebolí svaly a můžu trénovat ještě víc, protože když používám výrobky HEMP, je rekonvalescence rychlejší.

Jakou písničku si nejraději pouštíte během cvičení na vaší mp3?

Eminem–„Till I collapse“

Na čem ujíždíte?

Tenká italská pizza Margarita.